Δευτέρα 21 Μαΐου 2018

ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΨΥΧΗΣ


ΕΝΑ ΠΟΝΗΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΛΗΘΩΣ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΟΙΚΟΥΝΤΕΣ ΣΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΔΟΓΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑ ΟΝΟΜΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

Σας λέω ότι θα αποδώσει το δίκιο τους γρήγορα. Πλην, όταν θα έρθει ο γιός του ανθρώπου, θα βρεί την πίστη επάνω στη γη; (ΛΟΥΚΑΣ: 18:8) για ποια πίστη κάνει λόγο ο Κύριος Ιησούς; Βεβαίως όχι την πίστη που συστήνουν τα διάφορα δόγματα, αλλά την πίστη που απαιτεί ο Ιησούς Χριστός από τον αποκεκαλυμμένο λόγο του Θεού .
Αγαπημένα μας αδέλφια, εν Χριστό, εύχομαι να είναι κοντά σας η αγάπη, το έλεος, και η χάρη του ουράνιου Πατέρα και του Κυρίου Ιησού Χριστού, ώστε να σας δίνει σωματική και πνευματική υγεία για να μπορείτε να αγωνίζεστε για την πίστη που παραδώθει άπαξ, στους αγίους. (ΙΟΥΔ: 2 , 3)
Με αυτό το πόνημα θέλουμε να σας εκφράσουμε, πόσο έχει εδραιωθεί η πίστη μας εδώ και λίγα χρόνια που είμαστε έξω από τα θρησκευτικά συστήματα και είμαστε στη συμβολική έρημο. (ΙΕΖΚ. 20: 35 , 36) Εδώ ο Θεός κρίνεται μαζί μας, πρόσωπο με πρόσωπο. Επομένως ο τόπος της συμβολικής ερήμου είναι προσδιορισμένος από το Θεό, έξω από τις οπαδοποιημένες θρησκείες του κόσμου. Εκεί μας τρέφει και μας εκπαιδεύει επιμελώς. Διαβάστε παρακαλώ προς απόδειξη τούτου (ΑΠ 12:6). Αφήνουμε λοιπόν τον εαυτό μας να εμβαθύνει πάρα πολύ στον λόγο του Θεού χωρίς περισπασμούς. Τρέφουμε το πνεύμα με άφθονη θρεπτική-πνευματική τροφή χωρίς μεσάζοντες και δικολάβους από την πυγή του Θεού και όχι από τις στέρνες του ψεύδους των δογμάτων. (ΙΟΑΝ. 4:14) (Α.ΙΩΑΝ. 4:10
Τα οποία και λαλούμε όχι με διδακτούς λόγους ανθρωπινής σοφίας, αλλά με διδακτούς του πνεύματος του Αγίου συγκρίνοντες τα πνευματικά προς τα πνευματικά (Α.ΚΟΡ. 2:13. 2:10). Και με προσευχή καταλαβαίνουμε εδάφιο προς εδάφιο τι πραγματικά λέει ο λόγος Του Θεού. Παίρνουμε λοιπόν το θάρρος να επικοινωνήσουμε μαζί σας, επειδή έχουμε δύο σοβαρούς λόγους, για να σας πούμε, πρώτον έχουμε τον ίδιο ουράνιο πατέρα, που είναι η μεγάλη πηγή της αγάπης και του ελέους και ένας δεύτερος λόγος είναι η καθαρή μας συνείδηση που μας δίνει το ερέθισμα και τη δύναμη να απολογηθούμε για την πίστη μας στο Θεό και στον Κύριο Ιησού Χριστό και δεν πρέπει να ξεχνάμε τον Απόστολο Παύλο που είχε τα ίδια ερεθίσματα για τους φυσικούς και πνευματικούς του συγγενείς. Επιτρέψτε μας παρακαλώ, να πάμε λίγο στο λόγο του Θεού. Σας λέω την αλήθεια εν Χριστώ, δεν ψεύδομαι, έχων συμμαρτυρούσαν με εμέ την συνείδησίν μου εν πνεύματι Αγίω, ότι έχω λύπην μεγάλην και αδειάλειπτον οδύνην εν τη καρδιά μου. Διότι ηυχόμην αυτός εγώ να ήμαι ανάθεμα από του Χριστού υπέρ των αδελφών μου, των κατά σάρκα συγγενών μου. (ΡΩΜ. 9: 1-3)
Αυτά τα ερεθίσματα είχε ο Απόστολος Παύλος για τους πνευματικούς αδελφούς, και όχι μόνο. Χωρίς αυτή τη γνήσια αγάπη και το ενδιαφέρον δεν μπορεί να λέγεται κάποιος χριστιανός. Επομένως δεν μπορεί κανένα θρησκευτικό ή οργανικό σύστημα να μας φέρει κοντά στο Θεό, ανεξάρτητα τι ισχυρίζονται αυτά, πρέπει να αναπτύξουμε, εμείς προσωπική σχέση με τον ουράνιο πατέρα, μέσα από τον ιερό λόγο του και καθώς τον μελετούμε εκεί βρίσκουμε τους κρυμμένους θησαυρούς , που είναι το έλεος, η αγάπη, η συμπόνια του μεγάλου Θεού μας και κανένας δεν μπορεί να βάζει τελείες εδώ τελείες εκεί, δηλαδή πόσο να αγαπάμε ή πόσο να μισούμε. Εκείνος που μισεί είναι ο Σατανάς, γίνεται να λατρεύουμε τον ουράνιο πατέρα και συγχρόνως να μισούμε; την αγάπη πνευματικά μας αδέλφια την εφαρμόζει κάποιος ανάλογα με το πνευματικό ανάστημα που έχει ως χριστιανός, και τη σχέση που έχει με το Θεό, και με το πόσο εφαρμόζει κανείς στον εαυτό του, για όλα αυτά που διαβάζει πρέπει να δείχνει εκτίμηση και αγάπη. Γιατί είπαμε ότι ο Θεός είναι αγάπη. Ακούστε τι λέει ο Απόστολος Ιωάννης.
Αγαπητοί, ας αγαπώμεν αλλήλους, διότι η αγάπη είναι εκ Θεού και πας όστις αγαπά εκ του Θεού εγεννήθη και γνωρίζει τον Θεό. Όστις δεν αγαπά δεν εγνώρισε τον Θεό, διότι ο Θεός «είναι» αγάπη. (Α.ΙΩΑΝ. 4:7-8. Α.ΙΩΑΝ. 3:10-13. Α.ΙΩΑΝ. 2:4. Α.ΙΩΑΝ. 4:16-21.)
Τον υγιή φόβο που έχει κάθε χριστιανός για το Θεό δεν τον αγγίζει ο φόβος του ανθρώπου και αυτό μας το διευκρινίζει πολλές φορές ο ιερός λόγος του Θεού. Αν λοιπόν ο Θεός μας αγαπάει με αυτόν τον τρόπο εμείς που θέλουμε να είμαστε παιδιά Του. τι θα πρέπει να κάνουμε; δεν πρέπει να εφαρμόζουμε αυτή την εντολή; δεν πρέπει να αγαπάμε όπως ο Κύριος; άλλωστε είναι και η μόνη εντολή που θα μείνει στην αιωνιότητα. Ο Κύριος Ιησούς Χριστός την έβαλε σε εφαρμογή αυτή την αγάπη, με το να βάλει την ψυχή του υπέρ των προβάτων, ο οποίος είναι ζωντανό παράδειγμα για εμάς. Και μάλιστα την χαρακτήρισε ως τον Βασιλικό Νόμο την αγάπη.
Εάν μεν εκτελήτε τον νόμον τον βασιλικόν κατά την γραφήν, θέλεις αγαπά τον πλησίον σου ως σε αυτόν, καλώς ποιείτε. Εάν όμως προσωποληπτείτε, κάμνετε αμαρτίαν και ελέγχεσθε υπό του νόμου ως παραβάται.
(Ιάκ. 2:8-9. Ματθ. 22:39-40. Ρωμέ. 13:8-10)
Έτσι λοιπόν αγαπητοί αδελφοί εν χριστό γινόμαστε και εμείς μία ζωντανή θυσία για τους αδελφούς μας. Ίσως όμως να σκεφτείτε ότι εμείς αγαπάμε τους αδελφούς που είναι μαζί μας. Θα σας παρακαλούσαμε να διαβάσουμε τον Ματθαίον για να διακρίνουμε το πνεύμα. Γιατί επιβάλλεται να κάνουμε αυτή τη διάκριση στο πνεύμα; Παρακαλώ διαβάστε. Ηκούσατε ότι ερρέθη, θέλεις αγάπα τον πλησίον σου και μίσει τον εχθρόν σου. «Εγώ» όμως σας λέγω, αγαπάτε τους εχθρούς σας, ευλογείτε εκείνους, οίτινες σας καταρώνται, ευεργετείτε εκείνους, όιτινες σας μισούσι και προσεύχεσθε υπέρ εκείνων, οίτινες σας βλάπτουσι και σας κατατρέχουσι, δια να γείνητε υιοί του πατρός σας εν τοις ουρανοίς, διότι αυτός ανατέλλει τον ήλιον αυτού επί πονηρούς και αγαθούς και βρέχει επί δικαίους και αδίκους. Διότι εάν αγαπήσητε τους αγαπώντας σας, ποιόν μισθόν έχετε; και οι τελώναι δεν κάμνουσι το αυτό; Και εάν ασπασθήτε τους αδελφούς σας μόνον, τι περισσότερον κάμνετε; και οι τεώναι δεν κάμνουσιν ούτως; έστε λοιπόν σεις τέλειοι καθώς ο πατήρ σας ο εν τοις ουρανοίς είναι τέλειος. (Ματθ. 5:43-48, Α.Τιμ. 4:1-2)
Επίσης ο Θεός δεν είναι προσωπολήπτης.
Τότε ο Πέτρος ανοίξας το στόμα είπεν Eπ’ αληθείας γνωρίζω ότι δεν είναι προσωπολήπτης ο Θεός. Αλλ’εν παντί έθνει, όστις φοβαίται αυτόν και εργάζεται δικαιοσύνην, είναι δεκτός εις αυτόν. (Πράξ. 10:34-35.)
Εδώ βλέπουμε ότι ο Θεός είναι αμερόληπτος γιατί βρέχει για δίκαιους και αδίκους. Δεν κάνει κάποια διάκριση για μερικούς. Σε όλους δείχνει να τους ανέχεται, μέχρι να επέμβει στο δικό του χρονοδιάγραμμα. Δείχνει την αγάπη του σε όλους. Τα δόγματα όμως κάνουν διάκριση και αγαπούν μόνο τους δικούς τους. Αλά καρτ. Δεν πρέπει να λησμονούμε πως συγγενεύουμε σε πρώτο βαθμό μέσω του αίματος του Χριστού. Έτσι είμαστε αδέλφια και πνευματικά παιδιά του Θεού. Βέβαια παραξενεύεστε για αυτή τη γνώση που διακρίνετε. Είναι αλήθεια ότι αυτό οφείλεται στο Άγιο Πνεύμα του Θεού, που δεν μας έχει εγκαταλείψει . είναι γραμμένο για τα γνήσια παιδιά του Θεού. (Δέστε 2 Κοριν. 4:9, Ψαλ. 37:24)
Ακούστε τι λέει ο Ματθαίος διά του Κυρίου Ιησού.
Ο δε αποκριθείς είπε προς αυτούς· διότι εις εσάς εδόθη να γνωρίσετε τα μυστήρια της Βασιλείας των ουρανών, εις εκείνους όμως δεν εδόθη. Διότι όστις έχει, έτι θέλει δοθή είς αυτόν και θέλει περισσευθή· όστις όμως δεν έχει, και ότι έχει θέλει αφαιρεθεί απ’αυτόν. (Ματθ. 13:11-12) Επίσης μας το επιβεβαιώνει αυτό έμπρακτα διά του ιερού λόγου και διά του πνεύματος στη προσωπική μας ζωή.
Εις ημάς δε ο Θεός απεκάλυψεν αυτά διά του πνεύματος αυτού· επειδή το πνεύμα ερευνά τα πάντα και τα βάθη του Θεού. (Α.Κορ. 2:10,16) Ώστε να δυνάμεθα να έχουμε τον νού του Χριστού. Το μόνο στοιχείο που χρειάζεται κάποιος είναι να είναι κάποιος ταπεινός και να έχει αναζητήσεις (Ματθ. 5:3,6).
Δεν έχουμε πάει λοιπόν κάπου αλλού, είμαστε στον Κύριο Ιησού Χριστό τον μεγάλο ποιμέναν των ψυχών μας, και διδάσκαλό μας. Και στον ουράνιο πατέρα του, του οποίου, λόγω της υπακοής του Χριστού του χάρισε το υπέρ παν όνομα στο οποίο θα κάμψει κάθε γόνατο.
Δια τούτο και ο Θεός υπερύψωσεν αυτόν και εχάρισεν εις αυτόν όνομα το υπερ παν όνομα, δια να κλίνη εις το όνομα του Ιησού παν γόνυ επουρανίων και επιγείων και καταχθονίων και πάσα γλώσσα να ομολογήση ότι ο Ιησούς Χριστός είναι Κύριος εις δόξαν Θεού Πατρός. (Φιλιππη. 2:9-11) Αυτό μπορεί να συμβεί και στα υπόλοιπα αδέλφια του Κυρίου.
Εμείς ποτέ δεν φύγαμε από τον ουράνιο Πατέρα, παραμένουμε κοντά του. ο σκοπός αυτού του πονύματος είναι να σας τονίσουμε του Θεού την αγάπη που είναι πολύ σοβαρό θέμα. Ακούστε τι λέει ο ιερός λόγος του Θεού, σχετικά για την αγάπη, τα οποία και σας είναι γνωστά.
Εάν λαλώ τας γλώσσας των ανθρώπων και των αγγέλων, αγάπη δε μη έχω, έγεινα ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον (4 εδαφ.). Η αγάπη μακροθυμεί, η αγάπη δεν φθονεί, η αγάπη δεν αυθαδιάζει, δεν επαίρεται, «5» δεν ασχημονεί, δεν ζητεί τα εαυτής, δεν παροξύνεται, δεν διαλογίζεται το κακόν, «6» δεν χαίρει εις την αδικίαν, συγχαίρει δε εις την αλήθειαν «7» πάντα ανέχεται, πάντα πιστεύει, πάντα ελπίζει, πάντα υπομένει. Και το τελευταίο εδάφιο 13. Τώρα δε μένει πίστις, ελπίς, αγάπη, τα τρία ταύτα. Μεγαλύτερα δε τούτων είναι «η αγάπη» (Α.Κορι. 1:4-13). Γιατί μόνο αυτή θα μείνει στην αιωνιότητα.
Θα πείτε στην καρδιά σας ίσως όλα αυτά μας είναι γνωστά, όμως δεν έχει να κάνει, με το πόσο τα γνωρίζεται; Αλλά με το πόσο τα εφαρμόζεται (Λουκ. 11:28). Διότι η αγάπη αυτή ξέρουμε ότι πηγάζει από τα σπλάχνα του Κυρίου Ιησού ο οποίος μας εξαγόρασε, με το αίμα του. Το ζητούμενο είναι η εφαρμογή στη ζωή μας, αυτοί που βρίσκουν την πραγματική ευτυχία του Θεού και την ευλογία Του. Ποτέ δεν ξεστρατίσαμε εμείς από το αληθινό ευαγγέλιο , ύστερα από ενδελεχή έρευνα του λόγου, τον οποίο παραλάβαμε από τον Κύριο Ιησού Χριστό και ξέρουμε από πού τον λάβαμε. Γι’αυτό ακούστε.
Αλλά και εάν ημείς ή άγγελος εξ ουρανού σας κηρύττει άλλο ευαγγέλιον παρά εκείνο, το οποίον σας εκηρύξαμεν, ας είναι ανάθεμα. «10»
Διότι τώρα ανθρώπους πείθω ή τον Θεόν; ή ζητώ να αρέσκω εις ανθρώπους; διότι εάν ακόμη ήρεσκον εις ανθρώπους, δεν ήθελον είσθαι δούλος Χριστού. (Γαλατ. 1:8-10)
Έτσι λοιπόν εμείς δεν υπακούμε σε ένα άλλο ευαγγέλιο, υπακούμε ακριβώς, σε αυτό που δίδαξε ο ίδιος ο Κύριος Ιησούς Χριστός. Και όχι τί λένε τα ανθρώπινα συστήματα και οι θρησκοληψίες ατελών ανθρώπων.
Θα μας βρείτε στην έρημο τη συμβολική, στον τόπο που έχει ετοιμάσει ο Θεός για να μας τρέφει. Όχι στα τετριμμένα είδωλα. Ας διαβάσουμε λοιπόν το πραξ. 4:12, Αποκ. 12:6, Ιζεκ. 20:35.
Και δεν υπάρχει δι’ουδενός άλλου η σωτηρία· διότι ούτε όνομα άλλο είναι υπό τον ουρανόν δεδομένον μεταξύ των ανθρώπων διά του οποίου πρέπει να σωθώμεν. (Ματθ. 18:20)
Έχουμε πάει λοιπόν εκεί που όπου, δύο, ή τρείς, συνηγμένοι στο όνομά του, και αυτό κάνουμε κι εμείς. Εδώ κατανοούμε πως όσο χαρισματικοί κι αν είναι οι ιδρυτές των δογμάτων, δεν μπορούν να αναπληρώσουν τον Μέγα δάσκαλο Ιησού, δεν είναι άξιοι για εμπιστοσύνη, γιατί και στην καλύτερη περίπτωση ο άνθρωπος εξουσιάζει άνθρωπο προς βλάβη αυτού (Εκλη. 8:9, Ρωμ. 3:4) Και όπως λέει ένας μαθητής του Κυρίου, σε ποιόν να πάμε;
Είπε λοιπόν ο Ιησούς προς τους δώδεκα· μήπως και σείς θέλετε να υπάγητε; Απεκρίθει λοιπόν προς αυτόν ο Σίμων Πέτρος· Κύριε, προς τίνα θέλομεν υπάγει; Λόγους ζωής αιωνίου έχεις· (Ιωαν. 6:67-68, Ιεζ. 20.35. Αποκ. 12:6).
Ας θυμηθούμε το βιογραφικό του Κυρίου, δεν πήγε να ενσωματωθεί με τις αιρέσεις που δρούσαν στις ημέρες εκείνες, όπως οι Φαρισαίοι, οι Εσσαίοι, και οι Σαδδουκαίοι. Αλλά την εκκλησία Του την ίδρυσε στις ερημιές της Ιουδαίας. Αυτό κάνει μέχρι και τις δικές μας ημέρες και αυτό είναι το θέλημα του Πατέρα (Αποκ. 12:6)
Εκεί μας κάλεσε ο Θεός στη συμβολική έρημο διά του λόγου Του. Μακριά από κάθε θρησκευτικό και δογματικό σύστημα, μικρό ή μεγάλο, χωρίς υπογραφές και σφραγίδες. Εδώ σας παρακαλώ ας κάνουμε μία διάκριση για να βγάλουμε τα δικά μας συμπεράσματα. Σε μία στιγμή όταν ο Ιησούς κατάλαβε ότι ήθελαν να τον κάνουν Βασιλιά έφυγε στη έρημο. Ενώ οι σύγχρονοι ηγέτες βασιλεύουν χωρίς τον Χριστό. Αυτοί είναι οι μεθυσμένοι από την θρησκευτική και κοσμική εξουσία και κάνουν τα μη πρέποντα.
Ο Ιησούς λοιπόν γνωρίσας ότι μέλλουσι να έλθωσι και να αρπάσωσιν αυτόν, διά να κάμωσιν αυτόν Βασιλέα, ανεχώρισε πάλιν είς το όρος αυτός μόνος. (Ιωαν. 6:15)
Όταν λοιπόν μας απομάκρυναν από αυτό το δόγμα, της εταιρείας σκοπιάς και με τη βάσανο των δικαστικών επιτροπών κεκλισμένων των θηρών και χωρίς μάρτυρες, μας απέκοψαν. Βασίστηκαν στα επιμέρους εδάφια (Β.Ιωαν 9-11). Που λέει «Καθένας που παραβαίνει, και δεν μένει εν τη διδαχή του Χριστού Θεόν δεν έχει ο μένων εν τη διδαχή του Χριστού, ούτος έχει και τον Πατέρα και τον Υιόν.»
Εμείς δεν ακολουθούμε την διδαχή μιας οργάνωσης που δεν είναι έννομη στον Χριστό, ακλουθώντας ψευδής διδασκαλίες. Εμείς παραμένουμε στην διδαχή του Χριστού. Απλώς παραβαίνουμε εδώ την εντολή μιας εταιρείας και όχι τη διδαχή του Χριστού. Όπως σας γράφουμε και παραπάνω, δεν έχουν καμία σχέση με μας. Δεν έχουμε παραβεί καμία διδασκαλία του Κυρίου Ιησού Χριστού και του ουράνιου Πατέρα, το μόνον που κάναμε είναι που φύγαμε από τα ανθρώπινα συστήματα γιαν να μην λερωνόμεθα με τις συμβολικές πλέον γυναίκες ίσον θρησκείες του ψεύδους ακολουθούμε το αρνί όπου πηγαίνει (Απ. 14:4-5), επιθυμούμε να μένουμε μόνο στον Ιερό λόγο του Θεού και στις διδασκαλίες του μεγάλου ποιμένα των ψυχών, που στον οποίον θα δώσουμε λόγο όλοι μας.
Σύ δε διά τί κρίνεις τον αδελφόν σου; ή και σύ διά τί εξουθενείς τον αδελφόν σου; επειδή πάντες ημείς θέλομεν παρασταθή εις το βήμα του Χριστού. (Ρωμε. 14:10. 2 Κοριν. 5:10) Τα εδάφια αυτά δεν τα γνωρίζετε; γιατί επιλεκτικά σας διαφεύγουν;
Άρα εδώ κάτι συμβαίνει αδέλφια μας και αυτό οφείλουμε, ενώπιον του Θεού, να σας το επισημάνουμε. Δεν θέλουμε να έχετε παρωχημένες, λανθασμένες εντυπώσεις για μας, διότι είναι αμαρτία όμως ξέρουμε γιατί γίνεται αυτό, επειδή υπακούτε σε ένα δόγμα. Και δεν μπορείτε να σκεφτείτε ελεύθερα, γιατί σκέφτονται άλλοι για εσάς. Εμείς που έχουμε απελευθερωθεί από τα δόγματα και τις θρησκοληψίες, σας κατανοούμε και έχετε την επιείκειά μας. Την απελευθερωτική δύναμη την κατέχει αποκλειστικά και μόνο ο Ιησούς, και καμία θρησκευτική επίδοξη ανθρώπινη καρικατούρα (Ιωαν. 14:6) και πειθαρχούμε μόνο στον Θεό και όχι σε ανθρώπους. και ο Ιησούς απευθύνεται σε αυτούς που ελευθερώνει. (Ιωαν. 8:32· και θα γνωρίσετε τη αλήθεια και η αλήθεια θέλει σας ελευθερώσει, Ιωαν. 8:36· εάν λοιπόν ο Υιός σας ελευθερώση, όντως ελεύθεροι θέλετε είσθαι.), προσέχουμε τι ακριβώς λέει ο Ιερός λόγος του Θεού. Και βλέπουμε να μας δείχνει τον Κύριο Ιησού Χριστό, δεν μας δείχνει κάποιο θρησκευτικό σύστημα που αντικαθιστά τον Ιησού, γι’αυτό ο ουράνιος Πατέρας είπε.
Και έγεινε φωνή εκ της νεφέλης, λέγουσα ούτος είναι ο Υιός μου ο αγαπητός· αυτού ακούετε (ΛΟΥΚ. 9:35).
Σε αυτόν λοιπόν εμείς θέλουμε να υπακούμε και όχι στα ανθρώπινα δόγματα. Και ποτέ δεν πρέπει να μας διαφεύγει πως ο πλανήτης μας είναι υπό κατοχήν πονηρών δυνάμεων που θα δρούσαν οργανωμένα για να καταστρέψουν το σπέρμα του Θεού. Τα εδάφια που θα ακολουθήσουν θα μας δείξουν περιτράνως πως ο πλανήτης γη βρίσκεται σε πνευματική ομηρία, από πονηρές υπεράνθρωπες δυνάμεις σε παγκόσμια κλίμακα. Και μόνο με ακριβή γνώση του Κυρίου μπορεί κάποιος να απελευθερωθεί. Γιατί το λέμε έτσι; Γιατί ένας σύνθετος ψευδοπροφήτης, βρίσκεται σε απόλυτη συνεργασία και αρμονία με τον δράκοντα, τον αρχαίο όφη, που για τους γνήσιους χριστιανούς είναι ο Σατανάς για να τους διώκει. Διαβάζουμε. Και είδον Τρία ακάθαρτα πνεύματα όμοια με βατράχους εξερχόμενα εκ του στόματος του δράκοντος και εκ του στόματος του θηρίου και εκ του στόματος του ψευδοπροφήτου· διότι είναι πνεύματα δαιμόνων εκτελούντα σημεία τα οποία εκπορεύονται προς τους βασιλείς της γης και της οικουμένης όλης, δια να συνάξωσιν αυτούς εις τον πόλεμον της ημέρας εκείνης της μεγάλης του Θεού του Παντοκράτορος (Αποκ. 16:13-14). Ποιος θα είχε τα εχέγγυα και προσόντα για να είναι απελευθερωτής;
Ο Κύριος αποκλειστικά έχει το κλειδί για να απελευθερώνει και αυτό μας το βεβαιώνουν τα προφητικά εδάφια που ακολουθούν. Τώρα διαβάζουμε τον Ησαϊα 61:1-3 που λέει για τον Κύριο Ιησού. Πνεύμα Γιαχβέ του Θεού είναι επ’εμέ· διότι ο Γιαχβέ με έχρισε δια να ευαγγελίζωμαι εις του πτωχούς, να κηρύξω ελευθερίαν εις τους αιχμαλώτους και άνοιξιν δεσμωτηρίου εις τους δεσμίους· δια να κηρύξω ανιαυτόν ευπρόσδεκτον του Γιαχβέ και ημέραν εκδικήσεως του Θεού ημών.
Επομένως, εν τη ελευθερία λοιπόν, με την οποίαν ηλευθέρωσεν ημάς ο Χριστός, μένετε σταθεροί, και μη υποβληθήτε πάλιν εις ζυγόν δουλείας (Γαλατ. 5:1). Και αυτό είναι καταχάριν από το Θεό, που έλαβε πρόνοια.
Διότι κατά χάριν είσθε σεσωσμένοι διά της πίστεως· και τούτο δεν είναι από σας Θεού δώρων (Εφεσ. 2:8). Θαρρώ πως προσκληθήκαμε σε ελευθερία, μόνο μην την χρησιμοποιούμε με λάθος τρόπο εις αφορμή της σάρκας, αλλά διά της αγάπης πρέπει να εργαζόμαστε για τους αδελφούς.
Εδώ λοιπόν βλέπουμε ότι η ελευθερία και η χάρη είναι από το Θεό. Και όχι από τα δόγματα. Είμαστε λοιπόν κατά χάριν σωσμένοι και χρεώστες στο Θεό. Για αυτό και εσείς να βάλετε λίγο έλεος στην περίπτωσή μας. Επειδή η κρίση θα είναι ανελέητη σε εκείνον που δεν κάνει έλεος. Διότι η κρίσις θέλει είσθαι ανήλεος εις τον όστις δεν έκαμε έλεος· και το έλεος καυχάται κατά της κρίσεως (Ιακ: 2:12-13).
Για αυτό αγαπημένοι μας αδελφοί εν Χριστό, δεν πρέπει να σκληραίνουμε τις καρδιές μας αλλά να τις μαλακώνουμε, και να αφήνουμε το Άγιο Πνεύμα του Θεού, να μας διορθώνει και να διδασκώμεθα από τον ιερό λόγο Του. Γιατί στους ταπεινούς δίδει χάρη, στους υπερήφανους αντιτάσσεται (Παρ. 3:34). Γι’αυτό θέλουμε να είμαστε επιεικείς προς τους συμμαθητές μας αδελφούς και όχι δογματικοί, άκαμπτοι, προσκολλημένοι στους κανόνες μιας οργάνωσης.
Διά τούτο, καθώς λέγει το Πνεύμα το Άγιον· Σήμερον εάν ακούσητε της φωνής αυτού, μη σκληρύνετε τας καρδίας σας ως εν τω παραπικρασμώ κατά την ημέραν του πειρασμού εν τη ερήμω (Εβρέ. 3: 7-8). Έτσι λοιπόν εμείς συνεχίζουμε στον αληθινό Θεό, και δεν υπάρχει πονηρή καρδιά σε εμάς, διότι δεν αποστατήσαμε από τον αληθινό Θεό, η ενότητα και η πίστη μας σε αυτόν, και στον Κύριο Ιησού Χριστό είναι ακέραιη και δεδομένη. Ο λόγος του Θεού λέει. Προσέχετε αδελφοί, να μην υπάρχη εις μηδένα από σας πονηρά καρδιά απιστίας, ώστε να αποστατήση από Θεού ζώντος (Εβρε. 3:12).
Η πίστη αγαπητοί αδελφοί δεν επιβάλλεται με το φόβο της αποκοπής; Η πίστη δυναμώνει σιγά σιγά, σε ένα κλήμα αγάπης και ελέους και πραότητας. Εάν εμείς σταματούσαμε το λόγο του Θεού, δεν θα στεκόμαστε σε όλα αυτά που σας λέμε, θα είχαμε πέσει πνευματικά, και το πνεύμα του Θεού, θα μας είχε εγκαταλείψει. Όμως επειδή αγαπάμε το Θεό, στεκόμαστε όρθιοι. Αδέλφια εν Χριστό, θέλουμε να έχουμε την επιείκειά σας, γιατί όλα αυτά που σας λέμε, δεν έχουν σκοπό να σας προσβάλλουν, απλώς είναι μία απολογία ψυχής. Και σας την αναφέρουμε. Και σας ζητούμε συγγνώμη, εάν σας κουράσαμε. Όμως έπρεπε να σας τα πούμε αυτά. Για να καταλάβετε ότι εμείς δεν είμαστε μακριά από τον ουράνιο Πατέρα, και τον Κύριο Ιησού Χριστό. Γι’αυτό να μην στενοχωριέστε για εμάς, αν είναι να βρεί κάτι εμάς; Θα βρεί και όλη την ανθρωπότητα. Κανένας δεν θα ξεφύγει από την αμαρτία του ΑΔΑΜ. Που μας πούλησε στο θάνατο. Τελεία και παύλα. Και καθώς είναι αποφασισμένον εις τους ανθρώπους άπαξ να αποθανώσι, μετά δε τούτο είναι κρίσις (Εβραι. 9:27). Πρώτη Ανάσταση των αγίων (Απ. 20:6). Σε βάθος χρόνου έρχεται η Δεύτερη Ανάσταση που είναι η γενική Ανάσταση όλου του ανθρώπινου γένους (Ιωα. 5:28, Απ. 20:5).
Ο Κύριος Ιησούς Χριστός κατέβαλε το λύτρο, για να μας σώσει από το θάνατο, όμως δεν έχει ολοκληρώσει το έργο του. Τις ευλογίες αυτού του λύτρου πού κατέβαλε (Ματθ. 20:28) Θα ολοκληρωθούν στη δεύτερη παρουσία Του… δεν πρέπει λοιπόν να μας αποστρέφεστε γιατί δεν είναι δίκαιο, ανάμεσα σε χριστιανούς αδελφούς εν Χριστό. Γιατί ο ουράνιος Πατέρας είναι η πηγή της αγάπης, και του ελέους. Και η κρίση ανήκει σε Αυτόν. Ο Θεός είναι ο μόνος που γνωρίζει τις καρδιές των ανθρώπων.
Αν είναι η καρδιά σας ευθεία όπως η καρδιά μας; Τότε ανεβείτε στο άρμα του Κυρίου. Η καρδιά σου είναι ευθεία, καθώς η καρδιά μου μετά της καρδιάς σου; και απεκρίθη ο Ιωναδαβ. Είναι. Εάν ναι, δος την χείρα σου. και έδωκε την χείρα αυτού και ανεβίβασεν αυτόν προς εαυτόν επί την άμαξα. Διαβάσαμε το δεύτερο μέρος του εδαφίου (Β. Βασιλέων 10:15) ευχόμαστε να έχετε την ειρήνη του Κυρίου, και την ευλογία του Θεού.
Ο δε Θεός της ειρήνης, όστις ανεβίβασεν εκ των νεκρών τον μέγαν ποιμένα των προβάτων διά του αίματος της αιωνίου διαθήκης, τον Κύριον ημών Ιησού είθε να σας κάμη τέλειους εις παν έργον αγαθόν, δια να εκτελήτε το θέλημα Αυτού, ενεργών εν υμίν το ευάρεστον ενώπιον αυτού δια του Ιησού Χριστού, εις τον οποίον είη η δόξα εις τους αιώνας των αιώνων αμήν (Εβρ. 13:20). Ο Κύριος να σας ευοδώσει, για να κάνετε το σωστό και ευάρεστο ενώπιών Του. Όταν τα δείτε θετικά όλα αυτά που είναι σωτηριακά θέματα, τότε θα έχετε την έγκριση του Αγίου Πνεύματος καθώς και της εκκλησίας που σας καλούν. Δείτε.

Και το πνεύμα και η νύμφη
Λέγουσιν· έλθε.
Και όστις ακούει, ας είπη·
Έλθε. Και όστις διψά, ας έλθη,
Και όστις θέλει,
Ας λαμβάνει δωρεάν
Το ύδωρ της ζωής.
Αμήν.
(Απ. 22:17)


Αθηνά Σωτηροπούλου.
Συνεργάτιδα τις εν Χριστό ελευθερίας.

e-mail: enchristoeleutheria.blogspot.com
Εν Πάτραις 17/05/2018